הרשמו בחינם לשיער וקבלו את הפרסומים שלנו ישירות לתיבת הדואר שלכם

יום שני, 3 בספטמבר 2012

מתקדמים לשיער אפור, צבע שיער כסף

מתקדמים לשיער אפור, צבע שיער כסף

צביעת השיער ל/מ ... אפור

ישנם כל כך הרבה אפשרויות זמינות לכיסוי השיער האפור משהיו לנו בדורות הקודמים. במספריים מדברות, אנו מציעים את שלל הפתרונות הקלאסיים, לרבות צבע קבוע למחצה, תהליך צביעה שכבה שתי שכבות, הבהרה, הדגשות צבע, ברק ו-balayage. לאילו מכם המעוניינים לשמר על הצבע האפור, המומחים שלנו יציעו לכם תפריט מלא באופציות עכשוויות.

מספר אפשרויות קלאסיות

אם השיער שלך רק התחיל לקבל גוונים אפורים, הצעתי, להשתמש בצבע קבוע למחצה שיתאים בגוון לשאר השיער שלך ו"למלא" את השיער האפור. שיטה זאת דורשת נגיעות של צבע כל כמה חודשים. אם אתם מעוניינים ללכת על גוון יותר בהיר, אפשר לעשות הדגשות על האפור והלבן וליצור מראה בהיר וצעיר יותר.
אם יש לך מעל 50% אפור, הצעתי, לכסות את כל הראש בהבהרה, לאחר מכן לכסות את שאר השיער בבלונד כהה. התוצאה שתתקבל היא בלונד על בלונד האופנתי שבדרך קבע.

לצבע אפור בוגר ... אמצו את הטרנדים העכשוויים! – תנועת המתקדמים לאפור היא הבאזז: צעירים רבים עם שיער אפור בוגר נצמדים לאפור במקום לאבד אותו. והאפשרויות לטרנד הגובר:

  1. השאר את האפור כגוון מדגיש, אך תטשטש אותו עם גוון פלטיניום כסוף.
  2. צבע את השיער בצבעים משלימים כגון גוונים כהים של חום או חום מוקה.
  3. תתקדם כל הדרך לאפור ושנה את כל השיער לגוונים של אפור, פלטיניום וכסף
  4. לך על פלטיניום + ושבור את כל החוקים!
מתקדמים לאפור זה בהחלט לא הטרגדיה שחוו הדורות הקודמים, לפחות כך המצב אצלנו במספריים מדברות!
אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע לכיסוי שיער אפור? צרו איתנו קשר או הזמינו תור!

אומן הצבע איציק כהן הספר

טיפים ואפשרויות לשיער אפור …

כיום, האדם הממוצע מתחיל להאפיר כבר בשלהי שנות העשרים לחייו, ומבוסס על מספר גורמים, סביבתי, לחץ וגנטיקה. נשים (וגם גברים) ששיערם מאפיר כבר בגיל צעיר לא רואות בכך חלק מהזדקנות, אלא כבעיה שצריכה להיפתר ואף תירוץ טוב לניסוי עם צבע שיער. המציאות הבסיסית של שיער אפור, לעומת זאת, היא שמעט מאוד נהנות משיער טבעי יפה כסוף לבן שנראה צעיר ויפה. למזלנו, יש הרבה אפשרויות בר קיימא הזמינים לאלה שמתחילים להאפיר בכל גיל.
.
אפשרויות
אחת הטכניקות הפופולריות ביותר היא גוונים מרובים לבלונדיניות, ברונטיות, או ג'ינג'יות. כאשר השיער צומח, קבוצות השיער הבהירות ביותר תתמזגנה לתוך האפור, ויגרמו לקו האפרורי להיות פחות מודגש. בהתאם למידה של בהירות וכהות, טכניקה זו מאפשרת 6 עד 12 שבועות מבלי להזדקק לנגיעות צבע.

לאילו שיש פחות מ- 25% אפור אני לא ממליץ על שינויים דרסטים, צבעי קבועים למחצה, בגוונים זהים לצבעך הטבעי ולטשטש את אפורים. טכניקה זו מאפשרת 6 עד 9 שבועות מבלי להזדקק לנגיעות צבע נוספות.

גוונים שתי וערב מבלונד בהיר לבלונד כהה זאת דרך מצויינת נוספת להסתיר את האפור. תלוי בתוצאה הסופית ודרגת הבהירות הנדרשת, ניתן לבצע זאת ע"י הבהרה או צבע לשיער. טכניקה זו מאפשרת 2 עד 3 חודשים מבלי להזדקק לנגיעות
שיער אפור בגוונים של מלח ופלפל ניתן לשדרג ע"י הוספת גוון כסף בינוני עד כהה בשימוש בטכניקה הנקראת הלבנת פנינה, שהנוסחה היא למקם פסים כסופים-לבנים באיזורים שידגישו את השיער והפנים. זה יאפשר לך להיות אפורה טבעית, אך יפה וזוהרת יותר.
טכניקה זאת עובדת טוב ביותר על נשים בהירות, עם שיער חלק משי ועיניים בהירות ומאפשרת לך 2 עד 3 חודשים בין נגיעות צבע נוספות.

בטכניקת נוספת בעזרת הצללה קלה מוסיפים פסים כהים לאזורים מסוימים בצל הצבע הטבעי שלך. מותירים כמה שערות לבנות עדינות שהופך את צבע השיער ליותר אמין ועמיד לאורך זמן, ומזיז את השעון אחורה בזמן, אם רק התחלת להאפיר. את יכולה להסתובב חופשי 2-3 חודשים לפני הצביעה הבאה.

שיטה זו יעילה במיוחד לגברים מכיוון שכיסוי מלא לשיער קצר נראית מלאכותית, אולם גברים יצטרכו נגיעות צבע בתדירות גבוהה יותר.
השיטה הקלה ביותר לכסות את האפור היא בלונד בשכבה אחת. בלונד בגוון בהיר מיושם על כל השיער לזמן קבוע מראש. אם הפורמולה הנכונה נמשחת, ניתן להשיג מראה של צבע טבעי עם גוונים מהממים. גווני המלח והפלפל יצבעו בגוונים שונים, ויותירו את השיער בגוונים שנראים טבעיים לחלוטין, כאילו שלא צבעתם את השיער כלל. בטכניקה זאת צריך לטפל כל 4-6 שבועות.
כולם חושבים ששיער אפור הוא עקשן וקשה לצביעה - אבל זה לא האפור הבעיה! אלה הפורמולציה של הצבע. אם השיער הוא מעל 50% אפור, הפורמולציה צריכה להיות חצי טון גוון כהה יותר ומעלה לטונים כהים יותר עם פגמנטים טבעיים ומוזהבים. התרחקו מפורמולציות אחרות מכיוון שלא יהיה מספיק פיגמנט לכסות את כל הלבן והתוצאה הסופית תהיה שקופה או לא תספק כיסוי כלל.

טיפים
אתם יכולים להאריך את הזמן בין טיפולי הצבע לשיערכם ע"י שימוש מסקרות צבעוניות, או עפרונות צבע כגון Color Mark, ואם יש לכם שאיפות ארוכות יותר תוכלו להעזר במוצרים כגון שטיפות שורש. אני ממליץ להשתמש בצבע בהיר יותר מהפורמולציה שלך ושטשו את השורשים במקום לנסות לכסות אותם לגמרי ולהסתכן בצביעה מיותרת שתכהה את השיער מידי. אני ממליץ גם לצבוע רק את האיזורים הבולטים כגון קו השיער ואיזור הפוני, מכיוון שכיסוי מיותר עלול להפריע בטיפול הצבע הבא.

"לצבע או לא צבע," היא השאלה שהרבה נשים וגברים מאפירי שיער שואלים את עצמם. אני מאמין שלא משנה כמה יפה השיער האפור או הכסוף שלך, באופן אוטומטי שיער זה מסמן אתכם כבוגרים ומוסיף 10-15 שנים נוספות לגילכם. אם תבחרו לשמור על האפור, השיער היפה שלכם לא יכול להיות הנכס היחיד שאתם נעזרים בו. אתם חייבים להתלבש בקפידה, הבגדים שלכם צריכים להיות עכשווים, האיפור מושלם, והתספורת חלקה ושיק. אם לא, אתה מסתכן במראה זקן ומרושל. את כל הגורמים הללו יש לקחת בחשבון כאשר הגדילים לבנים הערמומיים האלה מתחילים לצוץ לראשונה!

אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע לכיסוי שיער אפור? צרו איתנו קשר או הזמינו תור!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה