הרשמו בחינם לשיער וקבלו את הפרסומים שלנו ישירות לתיבת הדואר שלכם

יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

איך להיות אימו? תמונות של תספורות סטייל אימו

איך להיות אימו? ו... תמונות של תספורות סטייל אימו

אודות עיצוב שיער בסגנון Emo


רוצים לעצב את שיערכם בסטייל אימו? כנסו אלינו לאתר והזמינו תור!

Emo הינו שם שניתן לתת תרבות של הרדקור פאנק ופופ, שיצאה מאיזור וושוינגטון הבירה, והתפשטתה כמו אש בשדה קוצים אל כלל ארה"ב ולעולם כולו. מאז אופנת האימו השתלבה לתוך המוזיקה והאופנה , ואומצה ע"י הצעירים וצעירות רבים, גם בישראל.
לכל אדם דעה ודרך משלו, ו emo היא הביטוי העצמי, ההחצנת האופי הייחודית רק לי,  זאת דרך להביע את האני  הפנימי האמיתי! לא מסתיר את מי שאני ואת מה שאני מרגיש כלפי העולם, אני מסתרק באופן שמביע את אופיי הפנימי ונוח לי שתדעו זאת, ולכל האנשים שקוראים לאחרים מתחזים, מי אתם שתשפטו!
 
אימו מייצג את הביטוי Emotional Hardcore (אימוציונאלי הארקדור), ולא סתם אימוציונאלי! אימו היא תרבות שמייצגת ערכים משל עצמה, אידיאולוגיה משל עצמה עם המון השקעה אימוציונאלית במראה וכמובן באופנה.אימו לא מאמינים באימוץ טרנדים עכשווים. אמו כווננתו להיות שונה , ולכן לכל אימו יש תסרוקת שמבדילה אותו מהאחר. ולכן אין זה מפתיע שעיצוב שיער בסגנון אמו שובר את התבנית גם כן.
 emo

אין דבר המאפיין טוב יותר את האימו מאשר עיצוב השיער. עיצוב שיער בסגנון אימו מאופיין ע"י תספורת בקוים אסימטריים, גוונים בולטים, בד"כ אדום או לבן ושיער שחור פחם או כחול. עיצוב אמו לבחורה או לגבר נעשה ע"י צביעת השיער לשחור פחם או כחול ואז שימוש בהדגשות בולטות של צבעים ססגוניים וכמה שהצבעים בולטים יותר , כך ייטב. אין דאגה שהצבע יראה לא טבעי ואפשר גם לצבוע את הקצוות בצבעי קרח, כחול, תפוז או סגול.
 
אימו רוצים להדגיש את האינדיוידואליות, את העצמיות, וצועדים בהתבלטות בצד הנורמה והתסרוקת היא בסה"כ כלי פשוט להחצין זאת לעולם. תסרוקת אימו היא חוויה שאין כמוהה!! אין זאת תסרוקת שניתן להשיג בכל מספרה שנכנסים אליה, ועדיף שתביא איתך תמונות ודוגמאות שתוכל להציג למעצב השיער את סגנון האימו שאתה מעדיף.

מקובל מאוד גם להכין את תסרוקת האימו בעצמך (לאומנים מלידה ואמיצים בלבד) בסה"כ בעזרת זוג מספריים, תער וצבע. לתסרוקת אימו אין תבנית או טכניקה מובילה. וטוב ביותר לתאר אותה כסגנון שמביע את האני הפנימי, שמביע את הרגשות הכי עמוקות שלי - כיסוי העיניים כביטוי לאדם שמעדיף להיות לבד, צבעים ססגוניים כביטוי לחופש עצמי ועוד ... במילים אחרות, כל סטייל שמבטא את הרגשות הפנימיים שלך היא בעצם תסרוקת אימו, כל עוד התסרוקת היא ייחודית לך , בקוים אסימטריים ולא נראית כמו תסרוקת שעוצבה למסיבת הסיום.
 
להיות אימו, זה להיות אמיתי עם הרגשות הפנימיות שלך להחצין אותם, להיות ייחודי ועם זאת להרגיש נוח עם עצמך ועם הפגנת הרגשות שלך.עיצוב שיער בסגנון אמו הינו ההתבטאות הפנימית שלך, ההחצנה של הרגשות שלך , האינדיוידואליות שלך, והאישיות הייחודית רק לך.
 
אם אתם מאלה שצועדים בדרכם האינדיוידואלית, ואינכם רצים עם הזרם , אולי כדאי לכם  לשקול לקחת זוג מספריים וללכת בעקבות תרבות האימו.

רוצים לעצב את שיערכם בסטייל אימו? כנסו אלינו לאתר והזמינו תור!
 





רוצים לעצב את שיערכם בסטייל אימו? כנסו אלינו לאתר והזמינו תור!






 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה