הרשמו בחינם לשיער וקבלו את הפרסומים שלנו ישירות לתיבת הדואר שלכם

יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

גוונים בשיער- גווני שמש/בלונד וגם בצבעים: ורוד,חום,אדום,כחול,אפור

הכל על גוונים בשיער - גווני שמש/בלונד - וגם בצבעים: ורוד,חום,אדום,כחול,אפור

הבהרת שיער, הצללות וגוונים ...

גוונים יכולים להוסיף מימדים נוספים לגוון שיערך. גווני שמש, גוונים אפורים, גוונים אדומים, בעזרת טכניקות בצבעים ומבהירי שיער אנו מייצרים גוון רחב של גוונים לשיער. מה זאת אומרת הבהרה ומה היא הצללה? הבהרה והצללה הינם תהליכי צביעת שיער נקודתית. גוונים וצללים ניתן לבצע בנפרד או ביחד בהתאם למראה שמנסים להשיג. בשניהם צריך להתחיל בשיער בצבע אחיד. והנה מה שאפשר לעשות איתם:

הבהרה מורכבת מבחירת רצועות דקות או עבות של שיער וכשהשיער מתבהר מתקבלים בכתוצאה גוונים בהירים משאר השיער שלך. הבהרה צריכה להחמיא לצבע השיער שלך ולהשתלב באופן טבעי או מלאכותי בשיערך. טעות נפוצה בנוגע להדגשות צבעים היא שהבהרה חייבת להיות בצבע בלונד. זה לא נכון!

הבהרה יכולה להיות כל טון או גוון של אור או חושך. כל זמן שהם קלים במספר טונים מצבע שיערך, אלה נקראים בכלליות הדגשות או גוונים - הבהרה או הצללה. לדוגמה: אם צבע השיער שלך הוא שחור, השימוש בגוונים חומים כהים יספקו את ההדגשה הנדרשת. אם השיער שלך הוא חום, גווני קרמל יספקו את ההדגשה הרצויה.

גוונים עדינים
אם צבע השיער שלך הוא ברמה 3 (שחור כהה / חום) תוכלי להוסיף הדגשה ברמה 6 (בינוני חום). את לא צריכה להבהיר את השיער יותר מ- 3 טונים בהירים יותר משאר שיערך. המטרה של הדגשה היא לתת מראה שזוף, ליצור עומק ואור לצבע השיער הכללי שלך. ואם את צובעת וגם מגוונת, אז זה לא הכרחי להדגיש בכל פעם שצובעים. העדפי להוסיף הדגשות בכל צביעה שניה של שיערך.

פיזור הגוונים

השיער שלך הוא כמו בד לציור ואת יכולה למקם גוונים בכל מקום. את יכולה לפזר פסים בסגנון פאנק או גוונים טבעיים כרצונך. הפיזור הכללי של הדגשות הן בחלק העליון של הראש שלך וסביב הפנים.

גוונים עבים
עובי הגוונים

ככל שהפסים עבים יותר כך הגוונים יראו פחות טבעיים, הפסים הדקים נראים טבעיים יותר. ודאי כשאת מתייעצת עם מעצב השיער שלך, תדגישי את הבהירות הרצויה לך וכמו כן גם את עובי הפסים, כך תוכלי להשיג את התוצאות הרצויות לך הן בגוון ההבהרה והן בסגנון.

עם גוונים את תמיד יכולה להתנסות בצעדים קטנים. התחלי עם מספר קטן של פסים ובכל פעם שאת חוזרת למספרה, תוסיפי עוד כמה, עד שתמצאי את הסגנון שלך.

הבהרה עם הצללה
הצללה -  בכדי ליצור גוונים אפשר להשתמש גם בשיטת הצללה, על פי רוב, הם לא פופולריים כמו הבהרה. אך הצללה עושה פלאים לשיער. אם את אוהבת גוונים, אבל מעדיפה פחות דרמה בשיער שלך, הצללה היא אפשרות נהדרת. הצללה מורכבת מהחשכת פסים בשיערך בלפחות 2 גוונים כהים יותר משאר השיער שלך. אפשר להוסיף הצללות בכל פעם שלישית שעושים גוונים. זה עוזר לשמור על צבע שיערך הטבעי, ולא תצטרכי לרוץ לסלון עם שורשים כהים מדי כל שישה שבועות ולא תצטרכי בהכרח לצבוע את כל שיערך לאחר מספר רב של הבהרות אם תשמרי על האיזון לאורך זמן.

שימוש בהבהרה והצללה נקרא גוונים בשלושה צבעים - גווני שמש למשל מבוצע ע"י שימוש בהבהרה והצללה בשימוש בגוון בלונד עם חום. בעיני, זאת תוצאת הגוונים המושלמת ביותר בשיער, מכיוון שמתקבלת ההשתלבות הכי טבעית של הגוונים עם צבע שיערך הטבעי. כאשר מבצעים גוונים בשלושה צבעים, התוצאה הטובה ביותר תתקבל אם מהבהירים את איזור הראש העליון יותר מכמות הצללות. ולהוסיף יותר הצללות בחלק התחתון בכדי לתת לשיער מימד נוסף. על גוונים בשלושה צבעים אני ממליץ לבצע רק אצל הסטייליסט שלך, ולא ממליץ לנסות את זה בבית. הצללה יכולה להיות מסובכת, מכיוון שלעתים קרובות תצליחי למצוא את עצמך צבועה בצבעי "פאנק" עקב טעויות - ואת לא רוצה לתקן בעיות צבע בשיערך!

שלושה גוונים על בסיס בלונד ואדום

גוונים זה גם בצבע! ואפשר להוסיף גם צבע לחיים. פסים בורוד, חום, אדום, כחול וגם בעזרת אפור אפשר להשיג גוונים שיסיטו במיידית מבטים לעברך. אפשר לעדן עם מספר פסים, אפשר לשלב בתוך הגוונים ואפשר לצבוע את כל השיער בגוון מסויים ולדרג את הצבע בגוונים.

גוונים עבים - הבהרה והצללה
שיטה נוספת חסכונית לקבלת גוונים בשיערך או לצביעת שיערך - אם את מעוניינת לעשות גוונים ולחסוך כסף נסי שימוש בשמפו עם שטיפת צבע. הם מיועדים לשיער טבעי וצבוע.

יתרונות
- חסכוני
- גם שמפו וגם צבע זמני. פשוט חופפים כרגיל ומפסיקים להשתמש אם צבעת מחדש את שיערך.
- אפשר לערבב ולהתאים, ולנסות כל מיני גוונים חדשים.
- עוזרים להרחיב את גווני השיער שלך
- עוזרים להפטר מצבעים לא רצויים בגוון השיער. למשל, לשיער בלונדיני הנוטה לקבל צבע נחושתי לאחר כמה שבועות אחרי צביעה - שמפו בצבע בז', פלטינה או שמפניה ינטרל את הגוונים הלא רצויים.
- בהתאם לצבע שיערך, שמפו עם שטיפת צבע מספק אפקט עדין או דרמטי, בהתאם לצבע שתבחרי.
- תוספת של ברק  שמספק את האשליה של צבע שיער טבעי.
אם את מנסה לנטרל גווני שיער שאת לא אוהבת הנה כמה טיפים:

שמפו בגוון בז' או סגול ינטרלו שיער נחושתי, ויחשיכו שיער לבן או אפור.
שמפו בגוון אדום לא מומלצים לבלונדינית, אפור-לבן או שיער לבן, אלא אם את רוצה צבע ורוד בשיערך.
שמפו בגוון אדום יאיר באופן דרמטי את צבע השיער שלך וימנע דהייה.
שמפו בגוון זהב יוסיף חמימות לגוון צבע השיער שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה